Senin, 19 Juli 2010

Sekapur Sirih: Welcome Note

Sekapur Sirih
Kegagalan dalam hidup adalah suatu lumrah, hal yang biasa
Namun, memahami punca kegagalan itu dapat menghindari kita dari mengulanginya.
Memilih juga bukan hal yang mudah kalau tak disertai ilmu.
Ilmu akan Anda perolehi apabila Anda mahu merendah diri mempelajarinya,
mendengar atau menaya pada orang berilmu.


Selamat Datang Ke Sekolah MLM,

Terima kasih kerana menggunjungi website kami. Anda sedang berada di dalam website support system Team7up yang akan membantu Anda dengan 1 kunci penting dalam kehidupan dan kunci itu untuk membuka pintu kebebasan finansial yang amat luar biasa dalam menjalankan business Jaringan atau lebih dikenali dengan business MLM.

Business Jaringan ini juga dipangil Business Network Marketing(NM). Business NM bukan sekadar business biasa, Anda tidak hanya membantu diri Anda sendiri malah menolong orang lain keluar dari masalah finansial mereka. Bayangkan bertapa besarnya sumbangan Anda pada masyarakat dalam masa mengeluti business NM. Business ini merupakan trend dalam abad ke 20 ini untuk perusahaan memasarkan produk-produk mereka dengan cara yang amat berkesan sekali.

Apa lagi business NM ini mudah dijalankan dan merupakan business yang bisa dilakukan oleh semua lapisan masyarakat, tidak kira sama ada Anda seorang dosen atau guru, bankir , pegawai Negeri atau pegawai swasta , ibu rumah tangga , pedagang , penganggur , anak kuliah mahupun drop out sekolah. Yang penting adalah Anda mahu menjalankannya.

Business NM biasa nya menyediakan compensation plan yang berbagai-bagai, dengan bonus-bonus yang tidak kurang menarik dan lumayan. Jadi peluang yang Anda hadapi ini terlalu besar untuk dlihat dan biarkan sahaja.

Sebelum Anda percaya dan membuat keputusan mengeluti business NM , pelajarilah sistem businessnya dahulu. Kami sudah menyiapkan semua informasi yang secukupnya untuk Anda mempelajarinya. Memilih dan membuat keputusan bukan perkara yang mudah kalau tidak disertai oleh ilmu. Ilmu akan Anda perolehi apabila Anda mau merendah diri belajar, mendengar atau bertanya pada orang berilmu.

Pengetahuan tentang bagaimana hendak sukcess di business NM dan ciri-ciri perusahaan yang ideal untuk bergabung adalah satu keperluan yang mutlak. Jangan sampai uang, tenaga, waktu dan fikiran yang di investasikan terbuang dengan sia-sia.

Berhatilah kalau Anda ditawarkan NM atau MLM oleh sesiapa pun. Bertapa banyak korban-korban yang setiap hari terus berjatuhan kerana kurangnya pengetahuan tentang business NM yang layak diceburi. Hal ini disebabkan oleh kebanyakkan mereka hanya ingin mencari keuntungan sesaat demi balik modal lalu downline ditinggalkan begitu saja. Pelajarilah dengan saksama mengenai perusahaan yang akan Anda ceburi.

Sekiranya pintu-hati Anda terbuka untuk menyertai business NM ini melalui support system kami. Yakinkanlah bahawa Anda mendapat MENTOR yang baik, yang akan membimbing Anda untuk suksess.

“ Bersama Berkerja, Bersama Berjaya ”


Ikhlas,

M Ashar
Penasihat

Tidak ada komentar:

Posting Komentar